![]() XHost |
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
INTRAREA IN VIRAJ
Dupa pregatirea descrisa intr-o sectiune anterioara,va aflati la intrarea in viraj,in pozitie de maxima vizibilitate,cu
viteza corecta si treapta de viteza potrivita.Priviti spre puncul de fuga ,pentru ca aceasta este cheia pentru faza
urmatoare
PARCURGEREA
Odata ce ati intrat in curba urmariti cu privirea punctul de fuga incercand in acelasi timp sa mentineti o viteza egala cu cea a lui.Cum deja am explicat asta depide de raza virajului:cu cat punctul de fuga accelereaza inaintea voastra cu atat voi puteti accelera ,pentru ca virajul se deschide.Antrenati-va sa evaluati cat mai bine viteza punctului de fuga in orice viraj si reglati viteza in consecinta.Mentineti mereu privirea spre puncul de fuga,e ghidul vostru,steaua voastra polara,urmati-l si veti ajunge cu bine la iesirea din curba .
Moment crucial:la un moment dat in timpul parcurgerii virajului,punctul de fuga accelereaza si se indeparteaza rapid,curba se deschide si iesirea devine vizibila.Acesta e momentul pentru a inchide traiectoria si a prinde coarda (cum nu am gasit un termen romanesc pt.expresiile italiene:"prendere la corda" si "punto di corda",le-am tradus motamo si voi exemplifica mai jos cu un desen)
Fata de condusul in pista ,pe strada se ramane cat mai larg posibil si se prinde coarda mai tarziu("late"de care vorbeam mai sus din expresia in engleza).Traiectoria rezultata ofera o mai buna vizibilitate si permite aplecarea motocicletei doar atunci cand stim cum coteste curba si ne-am asigurat ca nu sunt obstacole.
Vizibilitatea in curba si a eventualelor obstacole e fundmental pe strada,si nerelevante pe pistaunde e posibil sa alegi o traiectorie mai agresiva si deci prinderea corzii mai devreme.
IESIREA DIN VIRAJ
Nimic deosebit in aceasta faza.Trecuti de punctul de coarda, strada se deschide in fata voastra ,in acest moment
incepeti sa accelerati,privirea voastra e deja atintita la urmatorul punct de fuga si deja planificati abordarea
urmatorului viraj.
douaroti@trei.ro